Din Webbyrå i Sandviken
Besök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Sandviken i Gävleborg.
Webbyråer i närheten av Sandviken
Webbyrå Sandviken
Hitta Webbyrå24 i din stad
Vi kan erbjuda skräddarsydda helhetslösningar och blir er långsiktiga digitala partner.
Marknadsföring och SEO som ger dig kunder. Nå fler och sälj mer med smart SEO.
En hemsida visar vem du är och vad du erbjuder för produkter och tjänster.
Personliga assistenter till 15-årig kille
Ockelbos Personligaste Assistans AB
Sandviken
OP Assistans söker två personliga assistenter för timvikariat hos en glad och härlig kille på 15 år.
OM KUNDEN
Kunden bor med sin familj i Sandviken och går i skolan på vardagar. Han har en funktionsnedsättning som bland annat medför att han är rullstolsburen och behöver assistans vid det mesta som hör ett barns liv till. Det kan bland annat vara sociala aktiviteter, förflyttningar, personlig omvårdnad och kommunikation. Vår kund är en 15-åring som tycker om när det händer grejer. Bus och stoj är roligt. Promenader är spännande, för det finns så mycket att titta på. Han tycker också om musik och att se på film eller YouTube. Det finns katt och hund i hemmet.
ÄR DU DEN VI SÖKER?
Personkemin mellan dig och kunden är det absolut viktigaste. Vi söker dig som har känslan och förmågan att läsa av kunden i olika situationer. Du behöver vara ansvarsfull, ha en god hand med barn och den lyhördhet som krävs för att arbeta med ett barn, men också i en familjemiljö. Kunden önskar en rökfri miljö, och då djur är en del av kundens liv behöver du tåla pälsdjur.
ARBETSTID OCH OMFATTNING
Vi söker två timvikarier som kan hoppa in vid behov.
Arbetstiden på vardagar är 14:00-08:15. På helger jobbar man dagpass. Under skollov är arbetspassen förlagda på dygnspass mellan 10:00-10:00.
VI ERBJUDER:
En trygg anställning med kollektivavtal – vi följer det kollektivavtal som finns mellan Vårdföretagarna och Kommunal.
Avtalsförsäkringar – du omfattas av en rad avtalsförsäkringar som exempelvis ersättning vid olycksfall, avtalspension, trygghetsförsäkring vid arbetsskada samt grupplivförsäkring.
Friskvårdsbidrag på 2 500 kr per år – vi vill att du ska må bra även utanför jobbet.
Utbildningar – du får en grundlig introduktion och möjlighet att delta i flera utbildningar som gör dig trygg i din roll, bland annat: - Team Olivias Assistentutbildning - Ergonomi- och förflyttningsutbildning - Hjärt-lungräddning
Personlig assistans ska kännas trygg, respektfull och enkel – som en självklar del av livet där kunden har kontrollen. På OP har vi arbetat för att skapa en sådan assistans sedan 1998. Genom noggrannhet, engagemang och ett systematiskt arbetssätt ser vi till att kundens assistans fungerar på riktigt. Eftersom vi är ett mindre bolag bygger vi nära och långsiktiga relationer. Många av våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter och har en djup förståelse för yrket. Vi vet vad som krävs för att assistansen ska fungera i vardagen – inte bara i teorin. Trots att vi är små, har vi tillgång till stöd och resurser från vår större koncern, Team Olivia. Det innebär att vi kan ge dig den personliga servicen du behöver, samtidigt som vi har tryggheten och stabiliteten från en större organisation. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se
För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling. För att säkerställa att alla kandidater som går vidare kan styrka sin rätt att arbeta i Sverige, ber vi även om personbevis från samtliga. Personbeviset beställer du kostnadsfritt via Skatteverkets hemsida och kan laddas ner direkt med BankID här. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
...kortPersonlig assistent - möjlighet till långtidsvikariat och en medarbetsle...
Ockelbos Personligaste Assistans AB
Sandviken
Jag är en tjej på 34 år som bor centralt i Sandviken. Några dagar per vecka är jag på daglig verksamhet. Ibland åker jag och badar eller hittar på andra aktiviteter. Men jag trivs också bra hemma i min lägenhet.
Jag behöver din hjälp med personlig omvårdnad, förflyttningar och kommunikation samt övriga rutiner som matlagning, städning och att komma ut på aktiviteter och daglig verksamhet.
Är det här du?Vi söker dig som:
Det är meriterande om du:
Dygnspass 07.10-07.10, med väntetid under natten. Ingen dubbelassistans förekommer.
För rätt kandidat finns ett långtidsvikariat på 25-50%, samt chans att utvecklas till medarbetsledare. Hos våra kunder börjar du alltid som timvikarie, för att du och kunden ska få en möjlighet att lära känna varandra. Vi söker även dig som enbart är intresserad av att arbeta som timvikarie vid behov.
Vi erbjuder:En trygg anställning med kollektivavtal – vi följer det kollektivavtal som finns mellan Vårdföretagarna och Kommunal.
Avtalsförsäkringar – du omfattas av en rad avtalsförsäkringar som exempelvis ersättning vid olycksfall, avtalspension, trygghetsförsäkring vid arbetsskada samt grupplivförsäkring.
Friskvårdsbidrag på 2 500 kr per år – vi vill att du ska må bra även utanför jobbet.
Utbildningar – du får en grundlig introduktion och möjlighet att delta i flera utbildningar som gör dig trygg i din roll, bland annat: - Team Olivias Assistentutbildning - Ergonomi- och förflyttningsutbildning - Hjärt-lungräddning
Personlig assistans ska kännas trygg, respektfull och enkel – som en självklar del av livet där kunden har kontrollen. På OP har vi arbetat för att skapa en sådan assistans sedan 1998. Genom noggrannhet, engagemang och ett systematiskt arbetssätt ser vi till att kundens assistans fungerar på riktigt. Eftersom vi är ett mindre bolag bygger vi nära och långsiktiga relationer. Många av våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter och har en djup förståelse för yrket. Vi vet vad som krävs för att assistansen ska fungera i vardagen – inte bara i teorin. Trots att vi är små, har vi tillgång till stöd och resurser från vår större koncern, Team Olivia. Det innebär att vi kan ge dig den personliga servicen du behöver, samtidigt som vi har tryggheten och stabiliteten från en större organisation. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se
För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling. För att säkerställa att alla kandidater som går vidare kan styrka sin rätt att arbeta i Sverige, ber vi även om personbevis från samtliga. Personbeviset beställer du kostnadsfritt via Skatteverkets hemsida och kan laddas ner direkt med BankID här. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Välkommen med din ansökan!
...kort
Personlig Assistent i Ockelbo. Möjlighet till schemarad på ca 75%
Ockelbos Personligaste Assistans AB
Sandviken
OP Assistans söker en personlig assistent till en av våra kunder i Ockelbo.
OM JOBBET
Arbetspassen är förlagda på dygnspass med väntetid. Här börjar du som timvikarie, och för rätt person finns möjlighet till en schemarad på deltid med omfattning om ca: 75% Viss dubbelassistans förekommer, men under den största delen av passet arbetar du ensam med kunden.
Arbetstid: 08:00 - 08:00 med väntetid
OM KUNDEN
Kunden är en tjej i 20-årsåldern som bor i egen lägenhet i Ockelbo. En tjej som vill leva ett aktivt liv där hon får umgås sina kompisar, träna och göra roliga saker. Det kan handla om ridning, bada, gå på bio eller besöka biblioteket. I sin vardag behöver kunden stöd vid kommunikation, sociala aktiviteter, personlig omvårdnad samt förflyttningar.
ÄR DU DEN VI SÖKER?
Det absolut viktigaste är att personkemin mellan dig och vår kund fungerar bra. Vi söker dig som har tillräcklig fysisk kapacitet för att klara en aktiv arbetsdag. Du behöver vara bekväm med att jobba på en arbetsplats där det krävs flexibilitet och tillräcklig social kompetens för att trivas i sociala miljöer. Vi ser gärna att du är en person som är uppmärksam, lösningsfokuserad och har lätt för att läsa av situationer. Förutom detta så finns det några krav för att kunna jobba hos den här kunden:
Krav:
Du är rökfri
Du har erfarenhet av personlig assistans
Du behärskar det svenska språket flytande i både kommunikation och förståelse
Det är också meriterande om du har:
Erfarenhet av lågaffektivt bemötande
B-körkort och tillgång till egen bil
Vi erbjuder:
En trygg anställning med kollektivavtal – vi följer det kollektivavtal som finns mellan Vårdföretagarna och Kommunal.
Avtalsförsäkringar – du omfattas av en rad avtalsförsäkringar som exempelvis ersättning vid olycksfall, avtalspension, trygghetsförsäkring vid arbetsskada samt grupplivförsäkring.
Friskvårdsbidrag på 2 500 kr per år – vi vill att du ska må bra även utanför jobbet.
Utbildningar – du får en grundlig introduktion och möjlighet att delta i flera utbildningar som gör dig trygg i din roll, bland annat: - Team Olivias Assistentutbildning - Ergonomi- och förflyttningsutbildning - Hjärt-lungräddning
Personlig assistans ska kännas trygg, respektfull och enkel – som en självklar del av livet där kunden har kontrollen. På OP har vi arbetat för att skapa en sådan assistans sedan 1998. Genom noggrannhet, engagemang och ett systematiskt arbetssätt ser vi till att kundens assistans fungerar på riktigt. Eftersom vi är ett mindre bolag bygger vi nära och långsiktiga relationer. Många av våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter och har en djup förståelse för yrket. Vi vet vad som krävs för att assistansen ska fungera i vardagen – inte bara i teorin. Trots att vi är små, har vi tillgång till stöd och resurser från vår större koncern, Team Olivia. Det innebär att vi kan ge dig den personliga servicen du behöver, samtidigt som vi har tryggheten och stabiliteten från en större organisation. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se
För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling. För att säkerställa att alla kandidater som går vidare kan styrka sin rätt att arbeta i Sverige, ber vi även om personbevis från samtliga. Personbeviset beställer du kostnadsfritt via Skatteverkets hemsida och kan laddas ner direkt med BankID här. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Välkommen med din ansökan!
...kort
Personliga assistenter till Valbo
Ockelbos Personligaste Assistans AB
Sandviken
OP Assistans söker personliga assistenter för anställning omgående till några av våra kunder i Valbo. Vi söker timvikarier, men för rätt person finns det möjlighet att få en schemarad om ca 50% efter en tid på timvikariat.
OM JOBBET
Uppdraget som personlig assistent handlar om att vara möjliggörare för en individ, så att denne kan leva ett självbestämmande och meningsfullt liv utifrån sina egna villkor.
Arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken kund du arbetar hos. Det kan till exempel vara hjälp vid förflyttningar, ge personlig omvårdnad och erbjuda praktiskt stöd i vardagen.
ÄR DU DEN VI SÖKER?
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det viktigaste är att personkemin mellan dig och vår kund är bra. Tjänsten innebär dygnspass med väntetid, och du behöver kunna arbeta dessa tider. Vi kommer även att titta på vissa andra kriterier:
Krav:
ARBETSTID OCH TJÄNSTGÖRINGSGRAD:
Arbetstiden är förlagd på Dygnspass med väntetid Vi söker timvikarier vid behov. För rätt person finns det möjlighet till en schemarad på ca 50%. Hos våra kunder börjar du alltid som timvikarie en period, så att du och kunden får en bra möjlighet att lära känna varandra först.
Vi erbjuder:
En trygg anställning med kollektivavtal – vi följer det kollektivavtal som finns mellan Vårdföretagarna och Kommunal.
Avtalsförsäkringar – du omfattas av en rad avtalsförsäkringar som exempelvis ersättning vid olycksfall, avtalspension, trygghetsförsäkring vid arbetsskada samt grupplivförsäkring.
Friskvårdsbidrag på 2 500 kr per år – vi vill att du ska må bra även utanför jobbet.
Utbildningar – du får en grundlig introduktion och möjlighet att delta i flera utbildningar som gör dig trygg i din roll, bland annat: - Team Olivias Assistentutbildning - Ergonomi- och förflyttningsutbildning - Hjärt-lungräddning
Personlig assistans ska kännas trygg, respektfull och enkel – som en självklar del av livet där kunden har kontrollen. På OP har vi arbetat för att skapa en sådan assistans sedan 1998. Genom noggrannhet, engagemang och ett systematiskt arbetssätt ser vi till att kundens assistans fungerar på riktigt. Eftersom vi är ett mindre bolag bygger vi nära och långsiktiga relationer. Många av våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter och har en djup förståelse för yrket. Vi vet vad som krävs för att assistansen ska fungera i vardagen – inte bara i teorin. Trots att vi är små, har vi tillgång till stöd och resurser från vår större koncern, Team Olivia. Det innebär att vi kan ge dig den personliga servicen du behöver, samtidigt som vi har tryggheten och stabiliteten från en större organisation. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se
För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling. För att säkerställa att alla kandidater som går vidare kan styrka sin rätt att arbeta i Sverige, ber vi även om personbevis från samtliga. Personbeviset beställer du kostnadsfritt via Skatteverkets hemsida och kan laddas ner direkt med BankID här. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Välkommen med din ansökan!
...kort
J Tillanen Städservice AB
Sandviken
J Tillanen Städservice AB är ett etablerat och pålitligt fullserviceföretag med lång erfarenhet inom företags-, fastighets-, flytt- och hemstädning. Vårt arbete grundas i värderingar som trygghet, närhet och kvalitet. Vi strävar alltid efter att överträffa våra kunders förväntningar. Företaget består idag av ett glatt och engagerat team om cirka 30 medarbetare som trivs bra tillsammans och värdesätter ett positivt arbetsklimat. Vi erbjuder nu en möjlighet att bli en del av vårt framgångsrika team.
För mer information om oss, besök vår hemsida: www.jtstadservice.se
Arbetsuppgifter:
Som lokalvårdare på JT Städservice kommer du att arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor i olika uppdrag, vilket innebär en mångsidig arbetsdag. Du ansvarar för all typ av lokalvård hos våra kunder. Du planerar och genomför städningen på ett effektivt och noggrant sätt, med fokus på att upprätthålla en hög standard av renlighet och ordning. Arbetstiderna kan variera beroende på kundens behov, vilket innebär att flexibilitet är viktigt.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har:
Vi erbjuder:
Ansökan:
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan, som ska skickas via e-post (CV och personligt brev) till: info@jtstadservice.se
Vänligen notera att ansökningar endast tas emot via mejl.
Välkommen med din ansökan!
Personlig assistent i Sandviken
Ockelbos Personligaste Assistans AB
Sandviken
OP Assistans söker dig som vill jobba som personlig assistent till några av våra kunder i Sandviken.
Att vara personlig assistent är mer än bara ett jobb – det är att göra skillnad för människor som behöver det. På OP har vi ägnat oss helhjärtat åt assistans sedan 1998. Med över 20 års erfarenhet har vi byggt upp en kunskap och förståelse som gör skillnad i vardagen – både för våra kunder och för våra assistenter. Vi ser våra assistenter som vår viktigaste resurs. Därför har vi skapat en organisation som stöttar dig som assistent i ditt arbete. Och som ger dig rätt förutsättningar för att trivas och utvecklas. De flesta av våra chefer har själva börjat som personliga assistenter. De vet vad jobbet innebär – på riktigt. Du som blir en del av OP får både stöd, vägledning och en arbetsplats där du blir sedd och uppskattad.
Arbetsuppgifter Arbetet sker i och utanför kundens hem, med fullt fokus på kundens behov. Som assistent arbetar du för att skapa trygghet och bidra till god livskvalitet. Detta innebär att arbetet kan se olika ut beroende på vem du jobbar hos. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är: - Stötta vid personlig omvårdnad - Assistera vid hushållssysslor - Följa med på aktiviteter utanför hemmet. - Stöd vid kommunikation
Vem är du? Vi söker dig som har hjärtat på rätt plats. Du som vill jobba med människor. Det är meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans, eller annat vårdrelaterat arbete. Sedan finns det ett antal krav för att få jobba hos varje enskild kund. Hos vissa kunder krävs till exempel körkort och tillgång till egen bil. Men hos andra behövs det inte. Vi gör en matchning för att se om du skulle kunna passa hos någon av våra kunder, utifrån kundens kravprofil.
Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Våra kunder har assistans dygnet runt. Därför är det viktigt att du kan arbeta olika typer av arbetspass. Dygn med väntetid är vanligt förekommande. Men även dag- kväll och nattpass kan vara aktuellt. Våra kunder önskar att du börjar som timvikarie, för att ni ska få en chans att lära känna varandra. Hos vissa kunder kan det, för rätt person, i framtiden bli aktuellt med en schemarad.
Vi erbjuder:
En trygg anställning med kollektivavtal – vi följer det kollektivavtal som finns mellan Vårdföretagarna och Kommunal.
Avtalsförsäkringar – du omfattas av en rad avtalsförsäkringar som exempelvis ersättning vid olycksfall, avtalspension, trygghetsförsäkring vid arbetsskada samt grupplivförsäkring.
Friskvårdsbidrag på 2 500 kr per år – vi vill att du ska må bra även utanför jobbet.
Utbildningar – du får en grundlig introduktion och möjlighet att delta i flera utbildningar som gör dig trygg i din roll, bland annat: - Team Olivias Assistentutbildning - Ergonomi- och förflyttningsutbildning - Hjärt-lungräddning
__________
Personlig assistans ska kännas trygg, respektfull och enkel – som en självklar del av livet där kunden har kontrollen. På OP har vi arbetat för att skapa en sådan assistans sedan 1998. Genom noggrannhet, engagemang och ett systematiskt arbetssätt ser vi till att kundens assistans fungerar på riktigt. Eftersom vi är ett mindre bolag bygger vi nära och långsiktiga relationer. Många av våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter och har en djup förståelse för yrket. Vi vet vad som krävs för att assistansen ska fungera i vardagen – inte bara i teorin. Trots att vi är små, har vi tillgång till stöd och resurser från vår större koncern, Team Olivia. Det innebär att vi kan ge dig den personliga servicen du behöver, samtidigt som vi har tryggheten och stabiliteten från en större organisation. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle.
Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se
För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling. För att säkerställa att alla kandidater som går vidare kan styrka sin rätt att arbeta i Sverige, ber vi även om personbevis från samtliga. Personbeviset beställer du kostnadsfritt via Skatteverkets hemsida och kan laddas ner direkt med BankID här. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Välkommen med din ansökan!
...kortIndustriarbetare för kommande uppdrag i Sandviken!
Konsultia AB
Sandviken
CNC-operatörer till kund i Sandviken
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Sandviken
Randstad AB
Sandviken
Arbetsbeskrivning
För en kunds räkning söker vi nu en analytisk och självgående Financial Controller för ett års konsultuppdrag med start omgående.
Vår kund är ett internationellt företag och inom deras ekonomifunktion agerar man som en viktig affärspartner till verksamheten, där man genom analys och expertis bidrar till att nå företagets övergripande mål.
Som Financial Controller är ditt huvudsakliga ansvar att hantera finansiell data och agera som en central länk mellan redovisningsteamet och organisationens business controllers. Du jobbar mycket med valutasäkring, avstämningar och beräkningar. Du kommer att arbeta nära med flera olika funktioner inom bolaget. Uppdraget erbjuder en varierande och viktig roll där du får möjlighet att utvecklas professionellt, samtidigt som du bygger vidare på din karriär inom ekonomi.
Som kollega är du kommunikativ och prestigelös, med en förmåga att bygga broar mellan ekonomifunktionen och verksamheten. Du trivs lika bra med att driva ditt eget arbete framåt som att samarbeta i team för att nå gemensamma mål. Slutligen är du en trygg och stabil person som behåller lugnet och levererar med hög kvalitet även när pulsen stiger.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. Vi erbjuder dig tryggheten från ett kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver detta får du en unik möjlighet att bygga på ditt CV, möta olika företagskulturer och skaffa dig värdefull erfarenhet från olika branscher. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss!
Känner du igen dig i beskrivningen? Välkommen med din ansökan!
Du ansöker via vår hemsida: www.randstad.se. senast 2025-10-26. Vi tillämpar löpande urval och introduktioner, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amanda Lindström på amanda.lindstrom@randstad.se. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.Distriktssköterska/sjuksköterska till Sandviken Norra Din hälsocentral
REGION GÄVLEBORG
Sandviken
Besök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Sandviken i Gävleborg.
Hitta Webbyrå24 i din stad