Din Webbyrå i Mjölby
Besök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Mjölby i Östergötland.
Webbyråer i närheten av Mjölby
Webbyrå Mjölby
Hitta Webbyrå24 i din stad
Vi kan erbjuda skräddarsydda helhetslösningar och blir er långsiktiga digitala partner.
Marknadsföring och SEO som ger dig kunder. Nå fler och sälj mer med smart SEO.
En hemsida visar vem du är och vad du erbjuder för produkter och tjänster.
Socialsekreterare till uppdrag inom försörjningsstöd i Östergötlands län
Dedicare Sverige AB
Mjölby
Om jobbet
Söker du efter en seriös arbetsgivare som gör det möjligt för dig att ta uppdrag enligt dina önskemål? Nu söker vi dig som är utbildad socionom (eller likvärdig utbildning) med minst 2 års erfarenhet inom försörjningsstöd i Östergötlands län.
Vi erbjuder dig flexibelt upplägg, trygga anställningsvillkor, bra lön och goda förmåner. Du får en personlig kontakt med din konsultchef, samtidigt som du får chansen att bredda din kompetens, få nya erfarenheter och utvidga ditt kontaktnät.
Om Dedicare
Dedicare är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och är idag en av Nordens ledande leverantör av socionomer, läkare, sjuksköterskor, och andra profiler inom vårdsektorn. På Dedicare socionom består våra kunder i regel av socialtjänster i hela Sverige som har personalbehov av handläggare eller chefer inom socialtjänstens olika verksamhetsområden. Vi har ramavtal med flera kommuner i hela landet och kan således erbjuda dig ett stort urval av uppdrag på bemanningsbasis. Som konsult kan du välja om du vill ta längre eller kortare uppdrag samt om du vill att arbetsplatsen ska vara i närheten av ditt boende eller om du önskar resa.
Vem är du?
Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menar vi fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service. Som konsult är det viktigt att du är självgående och beredd på ett omväxlande och utmanande arbete. Som person är du flexibel, positiv och lösningsorienterad. Våra kunder förväntar sig effektivitet liksom god förmåga att ta egna initiativ.
Vi erbjuder
Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande:
- Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag
- Du får en lön som är synonym med dina prestationer
- Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens
- Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef
- Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter
Blir du konsult hos Dedicare kommer du ha kontakt med konsultchef Sabina Wallberg. Sabina har lång erfarenhet av arbetet inom socialtjänsten och erbjuder uppföljning samt stöd vid behov under uppdragets gång.
Välkommen med din ansökan!
Besök gärna vår hemsida www.dedicare.se/socionom för mer information och för information om olika evenemang.
Socialsekreterare för konsultuppdrag inom BoU i Värmlands län
Dedicare Sverige AB
Mjölby
Om jobbet
Söker du efter en seriös arbetsgivare som gör det möjligt för dig att ta uppdrag enligt dina önskemål? Nu söker vi dig som är utbildad socionom med flerårig erfarenhet inom myndighetsutövning barn och unga till uppdrag i Östergötlands län.
Vi erbjuder dig flexibelt upplägg, trygga anställningsvillkor, bra lön och goda förmåner. Du får en personlig kontakt med din konsultchef, samtidigt som du får chansen att bredda din kompetens, få nya erfarenheter och utvidga ditt kontaktnät.
Om Dedicare
Dedicare är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och är idag en av Nordens ledande leverantör av socionomer, läkare, sjuksköterskor, och andra profiler inom vårdsektorn. På Dedicare socionom består våra kunder i regel av socialtjänster i hela Sverige som har personalbehov av handläggare eller chefer inom socialtjänstens olika verksamhetsområden. Vi har ramavtal med flera kommuner i hela landet och kan således erbjuda dig ett stort urval av uppdrag på bemanningsbasis. Som konsult kan du välja om du vill ta längre eller kortare uppdrag samt om du vill att arbetsplatsen ska vara i närheten av ditt boende eller om du önskar resa.
Vem är du?
Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menar vi fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service. Som konsult är det viktigt att du är självgående och beredd på ett omväxlande och utmanande arbete. Som person är du flexibel, positiv och lösningsorienterad. Våra kunder förväntar sig effektivitet liksom god förmåga att ta egna initiativ.
Vi erbjuder
Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande:
- Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag
- Du får en lön som är synonym med dina prestationer
- Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens
- Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef
- Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter
Blir du konsult hos Dedicare kommer du ha kontakt med konsultchef Hanna Magnusson. Hanna har arbetat som konsultchef på Dedicare sedan 2017.
Välkommen med din ansökan!
Besök gärna vår hemsida www.dedicare.se/socionom för mer information och för information om olika evenemang.
myNanny barnvakt Fornåsa, nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka
YCLA AB
Mjölby
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb
På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support.
Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/
Så funkar jobbet som barnvakt
Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig!
Mer om familjen
Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta:
Extrajobbet passar perfekt för dig som:
Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny:
Ansök till jobbet på 3-4 min
Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/
Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny.
Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt
En arbetsgivare – många möjligheter
Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som:
Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter:
Tommy Nordbergh Åkeri AB
Mjölby
Tommy Nordbergh Åkeri AB söker nu efter en Platschef för vår stationeringsort i Mjölby.
Vi vill ha en serviceinriktad person som kan hålla många bollar i luften samtidigt som man har personalansvaret och den egna orten och dess fordonsflotta i fokus. Du måste kunna vara tydlig i din kommunikation, hantera stress bra samtidigt som du är trevlig och leverera på hög nivå. Du måste vara lojal och noggrann i ditt arbete för att minimera misstagen. Du måste kunna hantera svenska och engelska i både skrift och tal. Kan du något annat språk är det meriterande.
Att arbeta som Platschef innebär även att tillsammans med personalkoordinatorer och trafikledare; leda och planera och de dagliga transporterna som utgår från Mjölby.
Transporterna består till största delen består av inrikes, tempererade fjärrtransporter av livsmedel.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter kommer bland annat vara introduktion av nya chaufförer, uppföljning, schemaläggning, kontroll av arbetstider och uppföljning av avvikelser. Vikten av att ha en bra dialog med kollegor och chaufförer, samt följa lagar och regler är en självklarhet hos oss. Du kommer även att ha budgetansvar för stationeringsorten. Viss schemalagd beredskap under kväll och helg ingår i tjänsten.
Som person är du ordningsam, noggrann, flexibel och har god administrationsvana. Du är en van datoranvändare. Du är initiativtagande och ser vad som behöver göras, du är alltid hands-on och sitter inte och väntar på instruktioner. Vidare är du strukturerad och ordningsam, duktig på att avsluta uppgifter och du är van vid att hålla många bollar i luften samtidigt. För en perfekt match ser vi att du delar våra värderingar: Engagemang, Trovärdighet, Tillsammans.
Kompetenskrav
• Erfarenhet från Åkerinäringen
• Erfarenhet av trafikledning
• Erfarenhet av personalansvar
• Gymnasiekompetens
• Svenska och engelska i tal och skrift.
• God datorvana, Officepaketet
Meriterande
• Erfarenhet av TransPA och T5
• CE körkort och erfarenhet från inrikes fjärrtransporter och hantering av livsmedel
• Kunskaper eller erfarenhet inom schemaläggning eller personalplanering
• Kunskaper om Transportavtalet eller liknande kollektivavtal
Om dig
Vi söker dig som är ansvarstagande och har erfarenhet av arbete i branschen då du behöver ha god förståelse för kundens verksamhet och chaufförens arbetssituation. Du är flexibel, stresstålig och har en helhetssyn, därför har du också vana av att hålla god servicenivå i ett högt arbetstempo. Du ha ledaregenskaper, problemlösningsförmåga, social kompetens och lätt för att samarbeta med andra. Du har blick för vad som måste göras och fullföljer dina arbetsuppgifter och uppsatta mål. För en perfekt match ser vi att du delar våra värderingar: Engagemang, Trovärdighet, Tillsammans.
Varaktighet
Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader.
Lön
Enligt överenskommelse
Ansökan
Märk din ansökan med "Platschef Mjölby"
Vi hanterar ansökningar löpande och tar därmed gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor gällande tjänsten besvaras av vVD Linda Backlund på linda.backlund@tnordbergh.se alt 0709-258902.
Sök tjänsten via länken på vår hemsida https://www.tnordbergh.se/lediga-jobb/ eller via mail personal@tnordbergh.se.
...kortPersonlig assistent på 50-80% sökes hos kvinna i Mjölby!
Kura Omsorg i Sverige AB
Mjölby
På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?
OM TJÄNSTEN
Vi på Kura Omsorg söker nu två personliga assistenter till en av våra kunder i Mjölby. Anställningen inleds som ett timvikariat, med möjlighet till en utökad tjänst om cirka 50–80 %.
Arbetstiderna kan variera inom nedanstående tidsramar och inkluderar även sovande jour.
OM KUNDEN
Kunden är en kvinna i 60-årsåldern som har multipel skleros, MS. Hon använder rullstol och hjälpmedel som duschstol och glidbräda, samt har kateter. I hemmet finns två katter, därav är det viktigt att du som assistent trivs med att arbeta i en miljö där katt finns. Vidare tycker hon om att spendera tid utomhus, antingen i trädgården eller genom att ta en promenad.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande:
ÄR DU DEN VI SÖKER?
Som person bör du vara glad, social, lyhörd, pedagogisk och ha bra tålamod. Kan du sy, baka eller har tidigare erfarenhet av trädgårdsskötsel är det meriterande men inget krav för att söka tjänsten. Kunden önskar kvinnliga assistenter.
KRAV
MERIT
Sysselsättning: 50-80%
Antal tjänster: 2
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.
Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan!
För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter-...
ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG
Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss!
DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN
Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan.
FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD
Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
...kortOnePartnerGroup Östergötland AB
Mjölby
Som montör hos Väderstad kommer du att arbeta med montering av högkvalitativa jordbearbetnings- och såmaskiner. Du blir en viktig del av ett team där kvalitet och precision står i fokus.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Du erbjuds ett varierande och praktiskt arbete där du får arbeta med moderna produkter i en miljö som präglas av tekniskt kunnande, samarbete och stolthet.
Krav:
Meriterande:
Du som söker har en gymnasieutbildning, gärna inom exempelvis Industritekniska programmet eller Fordonsprogrammet. Du har ett stort tekniskt intresse och minst ett års erfarenhet av liknande arbete inom produktion. Du tycker om att skruva och meka, trivs med teknisk problemlösning och känner dig trygg i att arbeta med både verktyg och maskiner. Som person är du ansvarstagande, kvalitetsmedveten och en sann lagspelare. Du har god samarbetsförmåga och tycker om att arbeta tillsammans med andra för att nå gemensamma mål
Väderstad är ett innovativt och växande familjeföretag med huvudkontor i Väderstad, Sverige. De utvecklar och tillverkar högeffektiva maskiner och metoder för det moderna jordbruket, med målet att bli en ledande global leverantör. Företaget har haft en stark tillväxt de senaste åren, både i omsättning och antal medarbetare – lokalt och internationellt. Under 2023 invigdes ett nytt fabrikscenter som stärker Väderstads framtida position ytterligare. Produktionen präglas av moderna och effektiva flöden, med taktad montering, robotiserad svetsning och automatiserade processer. Här förenas teknik, kvalitet och stolthet i varje detalj.
I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Denis Dervishi på 072 231 64 41 alternativt denis.dervishi@onepartnergroup.se
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. Testerna är ett verktyg för att kunna säkerställa ett kompetensbaserat urval samt för att bidra till mångfald, jämlikhet, objektivitet samt en fördomsfri rekryteringsprocess. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad.
Efter att du ansökt till tjänsten kommer du först få ett sms och e-post från vår AI-kollega Sara (avsändare OnePartnerGroup/OPG) med en länk för att besvara några urvalsfrågor för tjänsten. Vi gillar nämligen att testa nya saker och det kommer du direkt att få ta del av genom första urvalet i processen.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Vakthavande befäl till anstalt och häkte i Skänninge
Kriminalvården
Mjölby
Besök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Mjölby i Östergötland.
Hitta Webbyrå24 i din stad