Din Webbyrå i Gävle
Besök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Gävle i Gävleborg.
Webbyråer i närheten av Gävle
Webbyrå Gävle
Hitta Webbyrå24 i din stad
Vi kan erbjuda skräddarsydda helhetslösningar och blir er långsiktiga digitala partner.
Marknadsföring och SEO som ger dig kunder. Nå fler och sälj mer med smart SEO.
En hemsida visar vem du är och vad du erbjuder för produkter och tjänster.
RMV Skog AB
Gävle
RMV Skog AB
Gävle
Vi söker erfarna skogsarbetare, detta jobb kräver tidigare erfarenhet från yrket.
Arbetet kräver övernattning på annan ort.
Vi söker endast dig med tidigare erfarenhet från skogsarbete.
VI ERBJUDER ARBETE ÅRETRUNT!
Vi söker inte efter personer som vill jobba på f-skatt.
Gå gärna in på vår hemsida för att se vilka vi är och läs mer om vår verksamhet.
Vid frågor tveka inte att kontakta oss!
...kort22-årig tjej söker personlig assistent
Ockelbos Personligaste Assistans AB
Gävle
Jag är en tjej på 22 år som bor med min mamma, pappa, en yngre bror och två katter strax norr om Gävle. Mina intressen är till stor del sång och dans. Jag gillar att vara hemma men tycker att det är väldigt roligt att komma ut i sociala sammanhang med mina kompisar, det är viktigt för mig. Min funktionsnedsättning gör att jag bland annat behöver din hjälp att strukturera min vardag så att jag kan leva en 22-årings liv med allt vad det innebär. Jag kan gå själv, men tar hjälp med rullstol ibland. Du som assistenten jobbar självständigt och hjälper mig med personlig omvårdnad, kommunikation och stöttning vid förflyttningar. Du är en person som är flexibel vad gäller arbetsuppgifter och arbetstider, har ett pedagogiskt förhållningssätt, är noggrann och följer upprättade rutiner. Du är ansvarsfull, har gott omdöme och har ett individinriktat arbetssätt. Jag vill att du ska trivas riktigt bra ihop med mig, ömsesidig trygghet är viktigt för mig. Arbetstiden är i dagsläget förlagd med dygnspass med väntetid 08:00-08:00. Det finns möjlighet att dela på vissa pass (08:00-18:00, 18:00-08:00) Omfattning: Till att börja med söker vi timvikarier vid behov som kan gå introduktion och börja som timvikarie under sommaren. Efter augusti kan det bli aktuellt med en ordinarie tjänst med en schemarad.
Vi erbjuder:
En trygg anställning med kollektivavtal – vi följer det kollektivavtal som finns mellan Vårdföretagarna och Kommunal.
Avtalsförsäkringar – du omfattas av en rad avtalsförsäkringar som exempelvis ersättning vid olycksfall, avtalspension, trygghetsförsäkring vid arbetsskada samt grupplivförsäkring.
Friskvårdsbidrag på 2 500 kr per år – vi vill att du ska må bra även utanför jobbet.
Utbildningar – du får en grundlig introduktion och möjlighet att delta i flera utbildningar som gör dig trygg i din roll, bland annat: - Team Olivias Assistentutbildning - Ergonomi- och förflyttningsutbildning - Hjärt-lungräddning
Personlig assistans ska kännas trygg, respektfull och enkel – som en självklar del av livet där kunden har kontrollen. På OP har vi arbetat för att skapa en sådan assistans sedan 1998. Genom noggrannhet, engagemang och ett systematiskt arbetssätt ser vi till att kundens assistans fungerar på riktigt. Eftersom vi är ett mindre bolag bygger vi nära och långsiktiga relationer. Många av våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter och har en djup förståelse för yrket. Vi vet vad som krävs för att assistansen ska fungera i vardagen – inte bara i teorin. Trots att vi är små, har vi tillgång till stöd och resurser från vår större koncern, Team Olivia. Det innebär att vi kan ge dig den personliga servicen du behöver, samtidigt som vi har tryggheten och stabiliteten från en större organisation. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se
För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
För att säkerställa att alla kandidater som går vidare till referenstagning kan styrka sin rätt att arbeta i Sverige, ber vi även om personbevis från samtliga. Personbeviset beställer du kostnadsfritt via Skatteverkets hemsida och kan laddas ner direkt med BankID här.
Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Välkommen med din ansökan!
...kortPersonlig assistent till en busig tjej på 3 år
Ockelbos Personligaste Assistans AB
Gävle
Vi söker en personlig assistent till en glad och busig tjej på 3 år som tycker om att vara ute och leka.
Kunden bor strax utanför Gävle tillsammans med mamma, pappa, en storebror på 5 år och två katter.
Kunden har en rörelse- och utvecklingsförsening, och kommunicerar med Alternativ och kompletterande kommunikation (AKK) i form av stödtecken och bildstöd. Kunden har epilepsi samt kontinuerlig matning i knapp.
Vem är du? Här önskas en kvinnlig assistent i 30-årsåldern. Du behöver vara lekfull och driven, eftersom att du kommer att vara en viktig person i ett litet barns liv. Det är viktigt att du har en bra hand med barn. Det är bra om du har körkort och bil, men det är inget krav
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av knapp på magen, epilepsi och AKK. Du måste vara rökfri och det är viktigt att du kan arbeta i ett hem där det finns pälsdjur.
Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetspassen är förlagda på dagtid, eftermiddag och vaken natt. Därför är det viktigt att du kan arbeta dygnets alla timmar.
Vi söker ordinarie personal.
Vi erbjuder:
En trygg anställning med kollektivavtal
Ett nära samarbete med ett engagerat team
Friskvårdsbidrag till alla anställda. Både ordinarie personal och timvikarier
Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar
__________
OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se
__________
För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
...kort
Personlig assistent till man i Gävle
Ockelbos Personligaste Assistans AB
Gävle
Jag är en man i 70-årsåldern som bor centralt i Gävle. Nu söker jag dig som vill jobba extra vid behov hos mig. Hos mig jobbar ett tryggt och glatt gäng med assistenter som ser fram emot att välkomna en ny kollega.
Jag är en rullstolsburen man som uppskattar en lugn och strukturerad vardag. För mig är det viktigt att personkemin mellan mig och mina assistenter är bra. Jag uppskattar sällskapet med dig och tiden vi har tillsammans, men uppskattar också lika mycket att du ser när jag vill ha lite tid för mig själv i lugn och ro. Jag tar dagliga promenader. Ibland åker jag till OP Assistans kontor när det bjuds på fika. Och ibland vill jag inte umgås med någon alls.
Arbetsuppgifter:
Jag behöver stöttning med allt som hör livet till. Matsituationer, förflyttningar (med golvlift), personlig omvårdnad, viss träning med mera.
Vem är du?
Jag söker en kvinnlig personlig assistent som är lugn, stabil och pålitlig. För mig är det viktigt att jag själv får bestämma hur min dag ska se ut. Därför behöver du vara flexibel och kunna anpassa dig efter hur jag vill ha det. Jag mår bra när mina dagar följer sin vanliga struktur. Jag vill att du som jobbar hos mig har ett gott omdöme, att du är lyhörd inför olika situationer samt att du visar respekt för min integritet.
Jag söker dig som:
Är kvinna
Är rökfri
Hanterar det svenska språket mycket väl
Kan arbeta dag och kväll på vardag och helg
Det är också meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans eller annat vårdrelaterat yrke.
Arbetstid och tjänstgöringsgrad:
Arbetstiden är förlagd på dag och kväll på både vardag och helg. Passen ligger på varierande tider mellan kl 07.30-21.30. Jag söker personer som vill vara vikarie hos mig och kan hoppa in extra vid behov.
Vi erbjuder:
En trygg anställning med kollektivavtal – vi följer det kollektivavtal som finns mellan Vårdföretagarna och Kommunal.
Avtalsförsäkringar – du omfattas av en rad avtalsförsäkringar som exempelvis ersättning vid olycksfall, avtalspension, trygghetsförsäkring vid arbetsskada samt grupplivförsäkring.
Friskvårdsbidrag på 2 500 kr per år – vi vill att du ska må bra även utanför jobbet.
Utbildningar – du får en grundlig introduktion och möjlighet att delta i flera utbildningar som gör dig trygg i din roll, bland annat: - Team Olivias Assistentutbildning - Ergonomi- och förflyttningsutbildning - Hjärt-lungräddning
Personlig assistans ska kännas trygg, respektfull och enkel – som en självklar del av livet där kunden har kontrollen. På OP har vi arbetat för att skapa en sådan assistans sedan 1998. Genom noggrannhet, engagemang och ett systematiskt arbetssätt ser vi till att kundens assistans fungerar på riktigt. Eftersom vi är ett mindre bolag bygger vi nära och långsiktiga relationer. Många av våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter och har en djup förståelse för yrket. Vi vet vad som krävs för att assistansen ska fungera i vardagen – inte bara i teorin. Trots att vi är små, har vi tillgång till stöd och resurser från vår större koncern, Team Olivia. Det innebär att vi kan ge dig den personliga servicen du behöver, samtidigt som vi har tryggheten och stabiliteten från en större organisation. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se
För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
...kort
Personlig assistent i Gävles ytterområden
Ockelbos Personligaste Assistans AB
Gävle
OP Assistans söker timvikarier till våra kunder i Gävles ytterområden. Vi söker i första hand timvikarier där du hoppar in som vikarie för ordinarie personal vid sjukdom eller ledighet. Hos vissa kunder kan det, för rätt person, i framtiden bli aktuellt med ett längre vikariat med en schemarad. Men i dagsläget söker vi timvikarier.
OM JOBBET
De faktiska arbetsuppgifterna, tiderna och platserna varierar från kund till kund och från dag till dag. Därför bör du som personlig assistent vara flexibel, lösningsinriktad och öppen för nya utmaningar.
Hos oss på OP står kundens självbestämmande i centrum. Som assistent är din uppgift att ge stöd på det sätt som kunden själv vill. För att säkerställa att assistansen blir rätt från början tar vi fram en personlig assistansplan för varje kund. Den beskriver i detalj hur kunden vill ha sin assistans utförd – från dagliga rutiner till specifika önskemål.
Innan du börjar arbeta får du en grundlig introduktion. Den utgår alltid från assistansplanen och är anpassad efter varje kunds unika behov. Vi ser till att du lär känna kunden och arbetsuppgifterna i en trygg takt, så att både du och kunden känner er bekväma.
Att jobba som assistent hos oss innebär att du blir en del av ett team som värdesätter lyhördhet, respekt och engagemang. Vi ser till att du har det stöd du behöver för att kunna utföra ditt jobb på bästa sätt – och att du alltid kan känna dig trygg i din roll.
ÄR DU DEN VI SÖKER?
En bra personlig assistent är ansvarsfull, lyhörd och respekterar varje människa som en självständig individ. Utbildning och erfarenhet är ett plus men inget krav. Att personkemin stämmer är däremot ett måste och därför är det alltid kunden som väljer sin assistent.
För att arbeta hos kunder i Gävles ytterområden kan det krävas B-körkort och tillgång till egen bil.
Vi erbjuder:
En trygg anställning med kollektivavtal – vi följer det kollektivavtal som finns mellan Vårdföretagarna och Kommunal.
Avtalsförsäkringar – du omfattas av en rad avtalsförsäkringar som exempelvis ersättning vid olycksfall, avtalspension, trygghetsförsäkring vid arbetsskada samt grupplivförsäkring.
Friskvårdsbidrag på 2 500 kr per år – vi vill att du ska må bra även utanför jobbet.
Utbildningar – du får en grundlig introduktion och möjlighet att delta i flera utbildningar som gör dig trygg i din roll, bland annat: - Team Olivias Assistentutbildning - Ergonomi- och förflyttningsutbildning - Hjärt-lungräddning
Personlig assistans ska kännas trygg, respektfull och enkel – som en självklar del av livet där kunden har kontrollen. På OP har vi arbetat för att skapa en sådan assistans sedan 1998. Genom noggrannhet, engagemang och ett systematiskt arbetssätt ser vi till att kundens assistans fungerar på riktigt. Eftersom vi är ett mindre bolag bygger vi nära och långsiktiga relationer. Många av våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter och har en djup förståelse för yrket. Vi vet vad som krävs för att assistansen ska fungera i vardagen – inte bara i teorin. Trots att vi är små, har vi tillgång till stöd och resurser från vår större koncern, Team Olivia. Det innebär att vi kan ge dig den personliga servicen du behöver, samtidigt som vi har tryggheten och stabiliteten från en större organisation. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se
För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling. För att säkerställa att alla kandidater som går vidare kan styrka sin rätt att arbeta i Sverige, ber vi även om personbevis från samtliga. Personbeviset beställer du kostnadsfritt via Skatteverkets hemsida och kan laddas ner direkt med BankID här. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Välkommen med din ansökan!
...kort
Te Crea Care söker sjuksköterska till uppdrag inom slutenvård i höst
Te Crea Care AB
Gävle
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care!
Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team.
Krav eller önskemål:
- Legitimerad sjuksköterska
- Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke.
Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag.
Vi erbjuder dig:
· Marknadskraftig lön
· En dedikerad konsultchef
· Komplett försäkring
· Flexibel pension
· Friskvårdsbidrag
· Utbildningar
· Tipsbonus
· Konsultträffar
I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
...kortFlertalet anläggare sökes till uppdrag i Valbo!
OnePartnerGroup Södra Norrland AB
Gävle
Nu söker vi
anläggare med viss-
eller god erfarenhet till ett spännande och långsiktigt uppdrag hos en av våra kunder i Valbo. Du kommer att arbeta med varierande markarbeten och ha möjlighet att själv påverka hur din arbetsvecka ser ut.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Tomas Danebäck på tomas.daneback@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Välkommen med din ansökan!
Isaksson Byggbemanning AB
Gävle
Ockelbos Personligaste Assistans AB
Gävle
OP Assistans söker dig som vill jobba som personlig assistent till några av våra kunder i Gävle.
Att vara personlig assistent är mer än bara ett jobb – det är att göra skillnad för människor som behöver det. På OP har vi ägnat oss helhjärtat åt assistans sedan 1998. Med över 20 års erfarenhet har vi byggt upp en kunskap och förståelse som gör skillnad i vardagen – både för våra kunder och för våra assistenter. Vi ser våra assistenter som vår viktigaste resurs. Därför har vi skapat en organisation som stöttar dig som assistent i ditt arbete. Och som ger dig rätt förutsättningar för att trivas och utvecklas. De flesta av våra chefer har själva börjat som personliga assistenter. De vet vad jobbet innebär – på riktigt. Du som blir en del av OP får både stöd, vägledning och en arbetsplats där du blir sedd och uppskattad.
Arbetsuppgifter Arbetet sker i och utanför kundens hem, med fullt fokus på kundens behov. Som assistent arbetar du för att skapa trygghet och bidra till god livskvalitet. Detta innebär att arbetet kan se olika ut beroende på vem du jobbar hos. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är: - Stötta vid personlig omvårdnad - Assistera vid hushållssysslor - Följa med på aktiviteter utanför hemmet. - Stöd vid kommunikation
Vem är du? Vi söker dig som har hjärtat på rätt plats. Du som vill jobba med människor. Det är meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans, eller annat vårdrelaterat arbete. Sedan finns det ett antal krav för att få jobba hos varje enskild kund. Hos vissa kunder krävs till exempel körkort och tillgång till egen bil. Men hos andra behövs det inte. Vi gör en matchning för att se om du skulle kunna passa hos någon av våra kunder, utifrån kundens kravprofil.
Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Våra kunder har assistans dygnet runt. Därför är det viktigt att du kan arbeta olika typer av arbetspass. Dygn med väntetid är vanligt förekommande. Men även dag- kväll och nattpass kan vara aktuellt. Våra kunder önskar att du börjar som timvikarie, för att ni ska få en chans att lära känna varandra. Hos vissa kunder kan det, för rätt person, i framtiden bli aktuellt med en schemarad.
Vi erbjuder:
En trygg anställning med kollektivavtal – vi följer det kollektivavtal som finns mellan Vårdföretagarna och Kommunal.
Avtalsförsäkringar – du omfattas av en rad avtalsförsäkringar som exempelvis ersättning vid olycksfall, avtalspension, trygghetsförsäkring vid arbetsskada samt grupplivförsäkring.
Friskvårdsbidrag på 2 500 kr per år – vi vill att du ska må bra även utanför jobbet.
Utbildningar – du får en grundlig introduktion och möjlighet att delta i flera utbildningar som gör dig trygg i din roll, bland annat: - Team Olivias Assistentutbildning - Ergonomi- och förflyttningsutbildning - Hjärt-lungräddning
__________
Personlig assistans ska kännas trygg, respektfull och enkel – som en självklar del av livet där kunden har kontrollen. På OP har vi arbetat för att skapa en sådan assistans sedan 1998. Genom noggrannhet, engagemang och ett systematiskt arbetssätt ser vi till att kundens assistans fungerar på riktigt. Eftersom vi är ett mindre bolag bygger vi nära och långsiktiga relationer. Många av våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter och har en djup förståelse för yrket. Vi vet vad som krävs för att assistansen ska fungera i vardagen – inte bara i teorin. Trots att vi är små, har vi tillgång till stöd och resurser från vår större koncern, Team Olivia. Det innebär att vi kan ge dig den personliga servicen du behöver, samtidigt som vi har tryggheten och stabiliteten från en större organisation. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle.
Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se
För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
Välkommen med din ansökan!
...kortBesök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Gävle i Gävleborg.
Hitta Webbyrå24 i din stad