Din Webbyrå i Finspång
Besök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Finspång i Östergötland.
Webbyråer i närheten av Finspång
Webbyrå Finspång
Hitta Webbyrå24 i din stad
Vi kan erbjuda skräddarsydda helhetslösningar och blir er långsiktiga digitala partner.
Marknadsföring och SEO som ger dig kunder. Nå fler och sälj mer med smart SEO.
En hemsida visar vem du är och vad du erbjuder för produkter och tjänster.
Nanolfsvillan AB
Finspång
Nanolfsvillan AB är ett hem för vård och boende (HVB) som grundades 1986. Vi tar emot familjer och arbetar med utredningsplaceringar och familjebehandling.
Mer information om vår verksamhet finner Du på vår hemsida: www.nanolfsvillan.se
Stämmer följande in på dig?
➢Du är trygg, empatisk, ansvarsfull, flexibel och har en mycket god förmåga att skapa relationer.
➢Du har en god kommunikations- och dokumentationsförmåga.
➢ Du har körkort.
➢ Du har möjlighet att arbeta som timvikarie under våren 2025 och/eller under sommaren 2025. Vi ser gärna sökande som studerar/studerat socialt arbete, psykologi eller pedagogik.
➢ Du vill arbeta schemalagd arbetstid dag, kväll, natt (sovande jour) och helg. Du kan arbeta under veckorna 28-31.
Välkommen men din ansökan. Rekrytering sker löpande.
...kortValueone AB
Finspång
ValueOne söker en Lagerutvecklare för ett konsultuppdrag på ett tillverkande företag i Östergötland. Uppdraget ska tillsättas snarast och löper på cirka sex månader.
ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management.
Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du:
Som Lagerutvecklare kommer du att arbeta i ett dedikerat team bestående av verkstadspersonal, teknisk support och planeringsavdelningen. Din roll innebär att analysera, utveckla och implementera lagerstrategier för att optimera lagerhantering och logistikflöden. Du kommer att ansvara för att identifiera förbättringsområden och driva utvecklingsinitiativ för att effektivisera verksamheten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av att utveckla och implementera lagerstrategier samt har goda analytiska färdigheter och erfarenhet av dataanalys. Du har utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor och goda kunskaper i lagerhanteringssystem samt MS Office, särskilt Excel. Vidare har du flera års erfarenhet av lagerhantering eller lagerstrategi. Du behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift.
AnsökanAnsökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Frank Hemgren på telefon 070 748 18 91 alternativt 010 332 29 20.
...kortValueone AB
Finspång
ValueOne söker en Masterdataadministratör med kunskaper i SAP till vår kund inom tillverkande industri i Östergötland. Uppdraget ska tillsättas snarast och löper på sex månader.
ValueOne är specialister inom Supply Chain Management – inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.
Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du:
Vi söker dig som vill arbeta som Masterdataadministratör i en operativ roll med fokus på Material Masterdata i SAP. Du kommer att vara en nyckelspelare i arbetet med att säkerställa hög datakvalitet inom ERP-system och bidra till effektivitet i tvärfunktionella processer.
I rollen kommer du att hantera och uppdatera materialmasterdata i SAP, arbeta dagligen i system som Teamcenter och Microsoft 365, samt samarbeta med angränsande avdelningar som konstruktion, inköp och leverans. Du får möjlighet att bidra till förbättringar i processer relaterade till datakvalitet och struktur.
Erfarenhet och kompetensVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta operativt i SAP samt goda kunskaper i Excel. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du har tidigare arbetat med logistik, planering eller masterdatahantering och har ett intresse för dataanalys samt en förmåga att identifiera mönster i stora datamängder. Det är meriterande om du har kunskaper i BI-verktyg såsom Qlik Sense och/eller Tableau.
Som person är du kvalitetsmedveten, noggrann och ansvarstagande. Du har en god förståelse för både detaljer och helhet samt en förmåga att kommunicera och samarbeta med andra funktioner inom organisationen.
AnsökanAnsökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Frank Hemgren på telefon 070 748 18 91 alternativt 010 332 29 20.
...kortValueone AB
Finspång
ValueOne söker en taktisk inköpare för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder inom tillverkningsindustrin i Östergötland. Uppdraget ska tillsättas snarast och löper på tolv månader.
ValueOne är specialister inom Supply Chain Management – inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.
Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du:
Som taktisk inköpare ansvarar du för att anskaffa material i rätt tid, kvantitet och kvalitet till produktion. Rollen innebär tätt samarbete med leverantörer och interna funktioner. Rollen innebär ett kontinuerligt förbättringsarbete där du identifierar risker och hittar lösningar på problem, på kort och lång sikt. Arbetet sker i ett högt tempo och kräver flexibilitet, initiativförmåga och god kommunikationsförmåga.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom inköp eller logistik. Det är meriterande om du har erfarenhet från inköp och/eller supply planning samt om du har arbetat i affärssystemet SAP. Även förståelse för tillverkningsprocesser och produktionsnära inköp ses som ett plus.
Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, och är en skicklig kommunikatör med en god samarbetsförmåga. Du trivs i en roll där du får arbeta strukturerat och lösningsorienterat, även under tidspress. För att lyckas i rollen behöver du vara engagerad, flexibel och proaktiv i ditt arbetssätt.
AnsökanAnsökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Frank Hemgren på telefon 070 748 18 91 alternativt 010 332 29 20.
...kortPersonlig assistent med delad tjänst i Rejmyre och Finspång
Kura Omsorg i Sverige AB
Finspång
På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?
OM TJÄNSTEN
Vi på Kura Omsorg söker nu en personlig assistent för ett kombinerat uppdrag hos två av våra kunder – en i Rejmyre och en i Finspång. Tjänsten är ett timvikariat där arbete sker vid behov. Under sommarveckorna 29–31 finns även möjlighet till en tjänstgöringsgrad på cirka 75 %. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående.
OM KUNDERNA
I Rejmyre stödjer du en man i 80-årsåldern med att skapa struktur och trygghet i vardagen. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat hjälp med dagliga rutiner, personlig hygien, av- och påklädning, förflyttningar samt hushållssysslor. Kunden har ett stort intresse för teknik och musik. Arbetstiden är förlagd kl. 08.00–17.00, måndag till lördag.
Hos vår kund i Finspång arbetar du med en kvinna i 70-årsåldern som kommunicerar självständigt men behöver stöd i det dagliga livet. Arbetsuppgifterna inkluderar personlig omvårdnad, förflyttningar, hushållsarbete samt att följa med på ärenden. Hon uppskattar bland annat shopping och träning. Eftersom det finns katt i hemmet bör du som söker inte vara pälsdjursallergiker. Arbetstiden är förlagd kl. 08.00–17.00, måndag till fredag.
VEM SÖKER VI?
Vi söker dig som är ansvarstagande, lyhörd och flexibel. Vi värdesätter egenskaper som empati och förmåga att förstå och anpassa dig till kundernas behov. Denna tjänst är perfekt för dig som vill göra skillnad i andras liv och bidra till att göra vardagen enklare och mer meningsfull för någon annan. Våra kunder önskar kvinnliga assistenter och stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
KRAV
Vi erbjuder individuell lönesättning och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kunden och kundens anhöriga. Urval sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan!
För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter-...
ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG
Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss!
DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN
Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan.
FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD
Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
...kortPersonliga assistenter sökes till kvinna i Finspång
Nordström Assistans AB
Finspång
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser.
Vad innebär tjänsten?
Vi söker nu personliga assistenter till en kvinna som är bosatt i Finspång. Hon har ett stort hjälpbehov och behöver hjälp med allt i sin vardag. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, gåträning, matsituationer, matlagning, personlig hygien, promenader och hushållssysslor. I hemmet finns flera hjälpmedel att tillgå, exempelvis rullstol, lyft, förhöjd toalettstol samt duschstol. Av denna anledning ser vi det som meriterande om du som söker har erfarenhet av att ha arbetat med hjälpmedel.
Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro. Den fördelas på dag-, natt- eller dygnspass. Arbetstiderna ser ut som följande, dagtid 09.00-17.00, nattid 17.00-09.00 eller dygnspass 09.00-09.00. Ibland förekommer kortare arbetspass vid dubbelassistans.
Omfattning: Timanställning vid behov. Antal tjänster: 2. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt.
Om dig -
Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet.
Det är meriterande om du:
Det är krav på att du:
Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!
Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Om du vill arbeta hos denna kund måste du kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team!
Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna.
Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
...kortPersonliga assistenter till 70-årig man i Finspång
Kura Omsorg i Sverige AB
Finspång
På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?
OM TJÄNSTEN
Vi på Kura Omsorg söker personliga assistenter som vill ha ett meningsfullt arbete tillsammans med vår kund i Finspång.
Under sommaren behöver vi vikarier som kan täcka upp för ordinarie personal under deras semester. Vi erbjuder en heltidsanställning dagtid samt timvikariat vid behov. Det finns även möjlighet att arbeta som timvikarie både före och efter sommaren.
Arbetstiderna är förlagda enligt följande:
Vi ser gärna att du har möjlighet att påbörja introduktion omgående.
OM KUNDEN
Vår kund är en man i 70-årsåldern som har sjukdomen MS. Kundens assistenter är en viktig del av hans vardag och nu söker vi ytterligare en stjärna. Dina arbetsuppgifter är varierande men består av att vara ett stöd i hans vardag, där ingår bland annat hygienmoment och hushållssysslor. Lyft och förflyttningar förekommer i arbetet.
ÄR DU DEN VI SÖKER?
Vår kund söker dig som är självsäker, trygg och glad. Du ska vara lyhörd och ha ett intresse för kunden och det han önskar att göra. Vidare är du en lugn och omhändertagande människa som klarar av att ta ett stort ansvar. Det allra viktigaste för oss är dock att du och vår kund trivs i varandras sällskap.
KRAV
MERITER
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.
Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan!
För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/
ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG
Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss!
DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN
Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan.
FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD
Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
...kortRandstad AB
Finspång
Arbetsbeskrivning
Vi söker en svetsare/Maskinoperatör – Bli en del av vår kunds redan dynamiska team!
Vill du vara med och spela en viktig roll i vårt framgångsrika team? Vi söker nu en EB-svetsare/maskinoperatör för att stärka vårt lag och ta vårt arbete till nästa nivå. Om du har ett starkt engagemang för arbetsmiljö, kvalitet och säkerhet, är detta en fantastisk möjlighet för dig!
Din profil
Vi söker en person som tar stort ansvar och är medveten om de risker som kan förekomma kopplat till arbetsmiljö samt som kan arbeta skift ( 2 skift ). Du har en god analytisk förmåga och kan se detaljer samtidigt som du är ordningsam och kvalitetsmedveten. Du arbetar strukturerat och har ett sinne för ordning och reda, vilket gör att du alltid strävar efter att hålla högsta standard. Som lagspelare är du ödmjuk, flexibel och har ett hänsynsfullt bemötande både gentemot dina medarbetare och kunder. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta Talent Manager Mikael Carinci på mikael.carinci@randstad.se
OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida.
Vi ser fram emot din ansökan!
Ansvarsområden
Dina ansvarsområden
Som svetsare/maskinoperatör kommer du att:
Kvalifikationer
Varför du bör söka denna tjänst
Vi erbjuder en möjlighet att vara en del av ett kompetent och engagerat team där vi sätter arbetsmiljö och kvalitet i första rummet.
Här får du vara med och påverka och utveckla arbetssättet i en spännande och växande verksamhet.
Hos oss får du både utmaningar och stöd i din utveckling, med möjlighet till både lärande och karriärtillväxt.
Vi värdesätter ett nära samarbete och en god arbetsmiljö där alla strävar mot samma mål.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.Bemanningscentralen söker semestervikarier till äldreomsorg & social omsorg
Finspångs kommun
Finspång
Besök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Finspång i Östergötland.
Hitta Webbyrå24 i din stad