Din Webbyrå i Ekerö
Besök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Ekerö i Stockholm.
Webbyråer i närheten av Ekerö
Webbyrå Ekerö
Hitta Webbyrå24 i din stad
Vi kan erbjuda skräddarsydda helhetslösningar och blir er långsiktiga digitala partner.
Marknadsföring och SEO som ger dig kunder. Nå fler och sälj mer med smart SEO.
En hemsida visar vem du är och vad du erbjuder för produkter och tjänster.
VD till Lejagruppen på Ekerö
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
Ekerö
Bli VD för en koncern där affären rullar med full fart varje dag – på hjul, band och via medarbetarnas driv. Lejagruppen söker en ny ledare som vill ta ansvar för nästa steg. Med placering på Ekerö blir du en nyckelperson i att driva verksamheten framåt – tillsammans med styrelsen, delägarna och personalen; Det som vi kallar för Laget Leja!
Om Leja
Verksamheten har varit en naturlig del av Ekerö ända sedan 1940-talet – och är idag en etablerad aktör i hela stor-Stockholm. Lejagruppen består av åtta bolag, som är verksamma inom fyra affärsområden: Transport, åkeri, markentreprenad och fastigheter. Bolaget byggdes från början som ett kooperativ av enbilsåkare. Idag har vi 47 småföretag som delägare, vilka även ingår som tjänsteutförare inom Leja Schakt och Transport. Den sammanlagda personalstyrkan inom koncernen (delägare, operatörer, chaufförer och administratörer) består av cirka 200 personer. De åtta bolagen är organisatoriskt sammanflätade, vilket ger många stordriftsfördelar. Genom hela vår verksamhet är kvalitet, hållbarhet, säkerhet och miljötänk grundläggande ledstjärnor.
Ditt uppdrag
Du ansvarar för att driva en effektiv, säker och lönsam drift. Självfallet är det som VD viktigt att optimera affären. Du förväntas också utveckla verksamheten i stort, skapa effektiva strukturer, formulera tydliga målsättningar framåt och skapa rätt förutsättningar för att nå dem. Detta är en både strategisk och operativ roll, i vilken du är nära personal, utförare, kunder – och våra 47 delägare. Du har även en viktig roll i att leda ledningsgruppen, och därtill i att ha det övergripande ansvaret för personal och för den vardagliga arbetsgången. Du är inte rädd för att kliva in där det behövs, oavsett om det handlar om planering, problemlösning eller relationsbygge.
Rollen omfattar huvudsakligen:
Vem vi söker
Vi söker dig som är en naturlig ledare; tydlig, karismatisk, prestigelös – och närvarande. En som brinner för sitt uppdrag. Du har erfarenhet från branschen och trivs i en operativ roll. Du bygger struktur, får med dig folk och skapar engagemang i vardagen. Du är lösningsorienterad, pragmatisk och har lätt för att växla mellan detaljer och helhet. Relationer, ordning och långsiktighet är en självklar del av ditt arbetssätt. Du leder med förtroende, omfamnar personalen, bygger laganda och sätter tonen för en kultur där alla tar ansvar och bidrar till Laget Leja.
Följande kvalifikationer efterfrågar vi:
Det här erbjuder vi till dig
Hos oss blir du en del av Laget Leja – en arbetsplats där stolthet, gemenskap och kundfokus genomsyrar allt vi gör. Du kliver in i ett etablerat bolag med starkt varumärke, stabil ekonomi och ett väl fungerande nätverk av lojala kunder och delägare.
Vi erbjuder:
Vill du veta mer om oss? Besök vår hemsida
:Â
Klicka här för att läsa mer om Lejagruppen!
Kontaktuppgifter och ansökan
Den här rekryteringsprocessen hanteras av firman Isaksson Rekrytering, för Lejagruppens räkning. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:
Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag den 17 augusti 2025. Tjänsten söks rent formellt på Isakssons hemsida.
Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan!
Â
Bakgrundskontroll via 2Secure
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se
Personlig assistent till en man på Ekerö
Särnmark Assistans AB
Ekerö
myNanny barnvakt Älvnäs, nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka
YCLA AB
Ekerö
FÃ¥ ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb
På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support.
Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/
SÃ¥ funkar jobbet som barnvakt
Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig!
Mer om familjen
Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta:
Extrajobbet passar perfekt för dig som:
Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny:
Ansök till jobbet på 3-4 min
Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/
Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny.
Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt
En arbetsgivare – många möjligheter
Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som:
Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter:
Personliga assistenter sökes till flicka i Stenhamra
Bonzi Personligt Stöd AB
Ekerö
På Bonzi arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?
Om tjänsten
Vi på Bonzi söker nya kollegor som vill arbeta som personlig assistent på 50% hos vår kund som bor i Stenhamra, Ekerö.
Arbetsuppgifter:
I det dagliga arbetet ingår det att hjälpa till med träning med hjälpmedel, rörelseprogram och stretchning. Du kommer även att assistera med matning och medicinering, samt lek och aktivering.
Tjänsten innebär arbetspass förlagda enligt följande arbetstider:
Andra arbetstider kan förekomma enligt överenskommelse.
Om kunden
Kunden är en flicka på 3 år som bor tillsammans med sina föräldrar och lillebror. Till vardags går hon i förskolan. Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då hon har ett omfattande hjälpbehov.
Är du den vi söker:
Vi och vår kund tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du empatisk, socialt lyhörd, lösningsfokuserad, initiativtagande samt pålitlig. Kunden önskar kvinnliga assistenter vid sin sida.
Som personlig assistent får du en unik möjlighet att hjälpa andra att få en smidigare och mer meningsfull vardag.
Är du även en person som har lätt att sätta dig in i andra personers livssituation så har du alla möjligheter till att bli en bra assistent. Så sök tjänsten redan i dag och bli en viktig del av kundens liv!
Krav:
Meriterande är om du har:
Omfattning: 2 st 50%
Tillträde: Intervjuer sker löpande och kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal
Att tänka på inför din ansökan:
En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned från Skatteverkets hemsida.
För att kunna jobba som personlig assistent, ledsagare eller avlösare måste du vara minst 18 år.
Många av våra kunder önskar att man uppvisar ett belastningsregister vid eventuell anställning. Detta beställer du enkelt med Bank-ID genom denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/
För dig med anställningsstöd: Bonzi är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.
Om oss: Bonzi är ett företag som administrerar personlig assistans, ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck.
...kortPersonliga assistenter sökes på Ekerö
Nordström Assistans AB
Ekerö
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu personliga assistenter till en 17-årig kille som är bosatt på Ekerö. Tjänsterna är på ca. 50 %. Kunden är rullstolsburen och för sin egen talan. Han behöver hjälp med alla moment i hans vardag. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, förflyttningar av olika slag, tyngre lyft, samt personlig hygien.
Arbetstiderna är förlagda enligt följande:
Om kunden Denna kund har ett stort intresse för mat och restaurangbesök, film, datorspel och Youtube, och vi ser positivt på om du som sökande delar dessa intressen med honom. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du
Det är meriterande om du
Omfattning: Ca. 50 %. Antal tjänster: 2. Tillträde: Omgående enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.
Rekryteringsprocessen Din ansökan kommer att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!
Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling samt giltigt personbevis och/eller eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team!
Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna.
Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
...kortArbetshandledare Aktivitetshuset
Ekerö kommun
Ekerö
Undersköterska med demenskunskap för samordningsuppdrag
Ekerö kommun
Ekerö
Besök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Ekerö i Stockholm.
Hitta Webbyrå24 i din stad