Din Webbyrå i Oskarshamn
Besök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Oskarshamn i Kalmar.
Webbyråer i närheten av Oskarshamn
Webbyrå Oskarshamn
Hitta Webbyrå24 i din stad
Vi kan erbjuda skräddarsydda helhetslösningar och blir er långsiktiga digitala partner.
Marknadsföring och SEO som ger dig kunder. Nå fler och sälj mer med smart SEO.
En hemsida visar vem du är och vad du erbjuder för produkter och tjänster.
Tillsvidaretjänst - Nattreceptionist - Home Hotel Post
Nordic Choice Commercial Services AB
Oskarshamn
Vi söker Processtekniker till vår kund i Oskarshamn
Telin Rekrytering & Konsult Syd AB
Oskarshamn
Som produktionstekniker hos vår kund kan du arbeta inom olika områden kopplat till produktionen. Arbetets karaktär varierar beroende på roll, men innehåller bland annat effektiviseringar av takt och flöde, optimering av verksamheten gällande säkerhet och arbetsmiljö, samt att utveckla olika processer.
Vidare kan du bland annat arbeta med att driva förstudier som underlag för investeringsbehov, kapacitetsutredningar och modellering av produktionsprocessen samt att ta fram förslag på förbättringar för att utveckla verksamheten.
I rollen arbetar du nära produktionen och har en tät dialog med de montörer och tekniker du arbetar tillsammans med. Arbetet bedrivs ofta i projektform och du kommer ingå i olika projektgrupper, du kommer även att bedriva mindre projekt på egen hand.
Din arbetsdag kommer att fyllas av bland annat:
Uppdraget gäller en konsultanställning med start runt årsskiftet. Placeringsort är Oskarshamn.
Kvalifikationer
Du som söker har en ingenjörsutbildning, lämpligtvis inom maskinteknik eller industriell ekonomi. Har du erfarenhet från producerande verksamhet samt några års arbetslivserfarenhet inom ovan nämnda arbetsuppgifter är det meriterande.
För att trivas i rollen bör du ha ett positivt förhållningssätt och ett driv som gör att du har lätt för att få saker att hända. Med din analytiska förmåga löser du de uppgifter du ställs inför, på ett effektivt sätt och alltid med kvalitén som utgångspunkt.
Som person är du prestigelös och flexibel och har lätt för att kommunicera med dina samarbetspartners. Genom din kreativitet och nyfikenhet hittar du nya vägar i ditt arbete som leder både till både gruppens och verksamhetens utveckling.
Du behärska det svenska och engelska språket väl. Du har lätt för att navigera i olika system och är en van användare av Officepaketet.
Om arbetsgivaren
Att vara konsult hos oss innebär att du själv väljer uppdrag, vi anställer enbart konsulter för specifika uppdrag. Hos oss får du alltid månadslön och du arbetar hos samma kund tills uppdraget är slut. Vanligtvis jobbar våra konsulter på långa uppdrag men det händer även att uppdragen är kortare. Vanliga orsaker till att våra kunder väljer att anställa konsulter kan vara att en medarbetare ska vara föräldraledig, sjukskriven eller att man har en arbetstopp. Men det kan också handla om att man vill hyra först för att sedan anställa efter en period.
Hur du ansöker
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Richard Herbertsson på telefon 072-337 74 55 eller e-post richard@telinrekrytering.se
Funderar du på att flytta till Kalmar län kan det vara bra att känna till att det finns extra stöd och vägledning att få. På flyttahit.nu kan du bland annat läsa mer om regionen, våra kommuner, se lediga bostäder och få en kontaktperson. Flyttahit.nu är ett samarbete mellan Kalmar läns kommuner och Region Kalmar län.
Välkommen med din ansökan!
...kortPersonliga assistenter vid behov till man i Högsby
Olivia Personlig Assistans AB
Oskarshamn
På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?
Om tjänsten
Vi på Olivia Personlig Assistans söker dig som vill arbeta som vikarie vid behov hos vår kund i Högsby 30 minuter utanför Oskarshamn. Som vikarie vid behov arbetar du vid ordinarie assistenters frånvaro vid tex semester eller sjukdom.
Arbetstiderna varierar vardag som helg enligt följande. Dubbelassistans förekommer
Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående.
Om kunden
Kunden är en man i 50-års åldern som bor i Högsby, cirka 30 minuter utanför Oskarshamn. Han tar sig frekvent iväg på aktiviteter och gillar därtill att gymma en hel del. Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då han har en förvärvad hjärnskada på grund av en olycka.
Arbetsuppgifterna är enligt följande:
Är du den kunden söker?
Vi söker dig som är lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
KRAV:
Meriter:
För att komma till anställning behöver du ha ett BankID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar
Sysselsättningsgrad: 1-2 vikarier vid behov.
Tillträde: Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.
Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, godman eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.
För dig med Anställningsstöd:
Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Att tänka på inför din ansökan:
En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.
Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/
Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia:
Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
...kortBesök vår webbplats och spana in vår portfölj med våra tidigare klienter!
Vi är din personliga och kreativa webbyrå i Oskarshamn i Kalmar.
Hitta Webbyrå24 i din stad